
Vrouwelijk ondernemerschap vandaag
Wat is de toekomst van vrouwelijk ondernemerschap? Die vraag neemt innovatie-expert, ondernemer en toekomstonderzoeker Kirby Van den Brande onder de loep in deze online sessie. Deze sessie wordt in het
over trends, innovatie, ondernemen en evenementen
Wat is de toekomst van vrouwelijk ondernemerschap? Die vraag neemt innovatie-expert, ondernemer en toekomstonderzoeker Kirby Van den Brande onder de loep in deze online sessie. Deze sessie wordt in het
Sinds 2015 organiseert de Antwerp Summer University elke zomer een hands-on summer school rond entrepreneurship & innovation. Dit is een samenwerking tussen de Universiteit Antwerpen, de geassocieerde hogescholen AP en KdG,
Samen met Lien Van de Kelder bouwde ik een nieuwe start-up rond de thema’s ‘slaap – verbinding – circulariteit’. Atelier Jeanne & Daniel biedt een antwoord op de nood van
Samen met Lieve Blancquart en Gewenda Stevens mocht ik voor de lens staan van Mayerline. Alle drie vechten we voor meer gelijkheid op onze eigen manier en nemen we een
De afgelopen 2 weken was het weer zover! Net zoals vorig jaar mocht ik voor 2 groepen van gemotiveerde studenten spreken die deelnamen aan de BFM circular challenge georganiseerd door
Clubhouse is een digitaal audio drop-in platform. Je kan als het ware komen binnenvallen in rooms en daar spreken of gewoon luisteren. Op dit ogenblik is het alleen toegankelijk voor
In 2020 werd ik geïnterviewd voor verhalenmakers door Rudy Pieters. Als je benieuwd bent naar het verhaal achter The Female Shift, de waarom, wanneer en hoe, dan ben je hier
Samen met KdG mocht ik kijken naar een futureproof curriculum voor de opleiding HR in business. Welke HR-rollen kunnen we distilleren uit dit toekomstbeeld? Een boeiende avond alvast dat gaat uitmonden
In februari mocht ik op de podcast komen bij Elke Spinnewyn van spinwise digital. Haar vraag was duidelijk: Hoe kan je als KMO aan de slag gaan met trends en
Al enige tijd maak ik deel uit van de fantastische community ‘freelancers in Belgium’. Vorig jaar beslisten we dat we een nationale campagne willen opstarten om KMO’s aan te moedigen